Briefing
We wsółpracy z klientem tworzymy szczegółowy brief, w oparciu o który dobieramy odpowiednie moduły naszych usług. W tym wypadku najważniejszy jest cel projektu, jak najlepsze poznanie biznesu stojącego za Twoim produktem oraz określenie grup użytkowników, dla których będziemy tworzyć doświadczenia.
![](https://cdn.prod.website-files.com/637c85b1cf822a63aa39ae31/63fdb9ff039baa520099f2b9_Briefing.jpg)
Po co nam brief?
Ponieważ brief początkowy lub brief przetargowy to dopiero forma wyjściowa dla naszego projektu. Istnieje szansa, że zaproponujemy alternatywne podejście lub proces projektowy. W ramach briefu chcemy też być zaznajomieni z naturą Twojego produktu oraz Twojego biznesu. Będziemy chcieli się dowiedzieć, dla jakich grup użytkowników mamy projektować, na jakich danych skupić prace analityczne oraz jak podzielić harmonogram projektu.
Kolejna faza projektu:
Button